26 October 2011

SELASA , 25 October 2011

Wuut wuuut ,

Erkk eleeh ! Stalker ni sibukkkk je taw..duk situ diam2..kau byk bunyikk..aku kick japgi ! Hahahaha :)

Da storyyy begiiiinnnnn..

Hehehehe.. xtaw nk citer mcm mn..tp sng citer semalam aku jumpe kwn sekolah aku..yg mn kiteorg start kawan dari Form 1 lagi..and jadi kurang masa nak dkt SPM..pas2 xpenah2 jumpe dh..sehingga semalam bertemu kembali dkt kawasan rumah je..

Nak djadikan cerita..sgt rapat sebenarnye dgn dia dlu..rumah dia mcm my 2nd home..family dia mcm my 2nd family..mcm mana aku dgn Seha skang..dats was me and dis gurl..Izzadtie Roslan :)

So semalam lepak nan dia dekat taman kul 5 sampai 7 , move to BRJ 7-8 , move to her house 8-9 .. and then pergi Jusco sat sampai kul 10 camtu baru dia hantar balik.

Antara kul 5 sampai 7 tu..perghhh baaaanyak giler gosip and story tbuka..zaman sekolah n after sekolah..sbnarnye mcm xcukupp je timing tu..tibe2 hujan lak..lagi laa lama dkt situ kan..teringin nak makan Mee Goreng BRJ..gerak la BRJ...then dia story lak kt umah dia ada baby..mak dia jaga..lagilerrr excited nk pi umah dia..yg dkt display FB tu..budak tu la..Damia 2bulan.. :)

Tetttibeeeeeeeeeeeeeee..tgh lepak umah dia..abg dia call nk balik dh..and abg dia ajak gi beli Pendrive..timeee tu hati aku dh bdebar2..bdenyut2 dh..mmg xleh ckp ape dh..kenaaapaaa ???? Because her brother was my ex lover T_T . Hahahaha..nak balik ujan lagi xkan nk jalan sdirik ? Dahla malam..nk tanakk..aku tpaksa redhoooo.. pon almost 4tahun gak xjumpe abg dia...since clash terus xtegur..

Dgr bunyi motor..perghhh !! Lu penah rasa jantung tcabut ?? Itu wa rasa time tu..time tu wa pandang je damia dlm buaian..dia bagi salam..time tu dia xtaw n xnampak lg sape dkt buai tu..dia jalan kedepan sikit..terus dia "ehhh mcm kenal je.." siaaaak !! Suaraaaa yg penah mbuai prasaan aku satu masa dlu..then dgr dia gelak plak...nk je aku tampar mamat tu rasanyee..hahahaha.. tp aku pcaya kami masing2 dh matang dan lupakan ape yg tjadi dlu..

Ape yg tjadi dlu ? Mybe next entry sbb aku tgh rajin nk updateeee nih..hahaha :) .. so kami pon gerak gi Jusco nk beli pendrive katanye..sampai jusco nk tutup..xbeli2 jgk.. aku dan dia tak bercakap..juz borak nan kawan aku je..bile kawan aku hantar balik rumah..hati ni rasa mcm berat je nk balik sbnarnye..entahlaa..maybe sbb dh lama xjumpe..5jam pon xcukup..

Aku harap dpt jumpe lg..dia pon dh abes study..aku je lbt lg..hek2.. abg dia keje audio visual .. buat audio utk karton2 3D animation..hehe..xtaw byk psal dia..

ps : thankx sbb blanja Sweet Patato tu :))

No comments: