26 October 2011

Buat Kawan ^_^

Wuuut wuuut ,


Eh Stalker ! Sabar ehhh :) Entry psal me and abg kawan me tu..after dis..hahahaa.. :)

Entry ni untuk seorang kawan..errr seorang sahabat..errr untuk siapa yg terasalah senang..haha

Aku menulis dari mata hati seorang kawan..mungkin aku tak rapat dengan kau seperti mana kawan2 kau rapat dengan kau..tapi aku kenal kau lebih dari mereka kenal kau dan aku tahu kau sedang berpura-pura pada waktu ini .

Kau nak orang pandang kau hebat , kau juga mampu . Tapi sebenarnya tidak , kau bukan begitu . Mungkin kau boleh untuk menipu mereka yang rapat dengan kau . Tapi bukan aku , sedikit pon aku tak terasa kalau memang kau menipu aku sebabnya aku dah banyak tipu kau sebab tu aku tahu kau sedang berpura-pura. Menipu hati sendiri dan hati kawan-kawan.

Aku dah banyak kali lakukan apa yang sedang kau lakukan ini , cakap saja mengenai siapa ? Polan A,Polan B..mahupun Polan C..Semuanya tak wujud dan semuanya dalam minda aku saja. Dan sekali lagi aku katakan,sebab tu aku tahu dan aku sedar kau sedang menipu dan menyakiti hati kau sendiri.

Sampai bila kawan ? Sedarlah buat begitu tak best langsung dan kekecewaan dia lagi teruk dan serius dari realiti . Kawan , do inbox me if u think dis entry for u .



I care for u kawan .. u're not looking good or great pon being like dis..

ps : kau takkan inbox kalau kau tak terasa..jadi tak perlu explain ape2 sebenarnya kalau kau ada terasa..apa yg aku mintak hentikan dari menyakiti hati sendiri.

No comments: