12 October 2011

Cont - Entry *Bila..Bila..*

Wuut wuut ,

Semalam otak stuck tak mampu bercerita apa yang terjadi..itu je yg mampu kluar.. apa yg sbnarnye aku nk cerita eh ?

Oklah sbnarnye mgkin aku terasa ada sedikit salah faham yg blaku..bg aku salah faham sbb mmg salah faham..sbbnya aku xbmaksud utk tujukan apa2 kata pd dia..tapi dia terima spt benda tu utk dia..dan terjadilah salah faham yg lebih dasyat..

Yang mana..aku rasa dia telah sampaikan cerita ttg aku..luar dalam aku pd seseorang yg aku kenal..dan mbuatkan orang itu spt maki hamun aku..apa prasaan aku ? Cool sbb aku MAYBE salah faham..mgkin seseorang itu bukan maki aku..tapi aku terasa sendiri..itulah susah bile hati lembut..

Moral of the story.. aku MAYBE salah faham mgenai MAKIAN tersebut..tapi kalau memang MAKIAN itu untuk aku..terang2 dia sudah SALAH FAHAM dengan apa yang terjadi.. tapi if memang untuk dia pon..dia tak berhak nak bercerita mgenai aku pada orang lain kan ? Untuk apa dia cerita ? Bagi aku malu ?

Aku kalau gaduh dengan dia..sampai tahap tak boleh simpan pon..at least aku mencari seseorang yang tak kenal dia untuk mintak pendapat..ataupun aku hanya tulis di blog tanpa menuju pada sesiapa..takde pulak aku cari kawan baik aku untuk ceritaa baik buruk dia..untuk apa ? Antara kami biarla kami je tahu...gaduh aku dan kau..kita je tahu..kenapa perlu libatkan orang lain.. ??

Tapi kau ?? Oklah senang citer ni SEMUA salah faham !! Aku harap semua ni akan kembali seperti biasa..dan aku arap smua ni tak jadi pon sebenarnya..boleh tak ? Hmmmmmm....

ps : Kalau terasa dengan apa2..baik diam..if btindak..kalau itu memang untuk anda..keadaan lagi parah.Hmm

No comments: