28 October 2011

Nota Buat ATIE

Wuuut wuuut , Meroyan di pagi hari .. Kbai !

Oiii ! Atie aku dah xtaw macam mana nak cakap dengan kau .. ni je caranya !
Harap kau faham dan dapat ubah diri kau tu... cuba kau rasa betul2 sape dalam hati kau skang ?
Ape masalah kau sbnarnyee ?? Knp kau xboleh tengok Mohd Fikri senang ??
Tell me whyyyyyyyy !!!!!??

Issskkk ! Mana aku taw Atie .. dah tetibe nampak dia komen Seha..
Walau xnmpk ayat2 dia..tapi sedih..aku rasa aku rindu dia Atie..betul
Aku xtipu...I really miss him :(

Wehh taaayaaah nak rindu orang macam tu..
Byk lagi laki sekeliling kau tu..yg CARING psal kau..
Kenapa kau perlu rindu..ingat org yg xrindu lgsung dkt kau ?
Fikir Atie...at least skang kau ada Shah kan? even Amir pon still ada..Ando pon ada..
They will make u happy... forget about him

Nope Atie ! Kau xphm... dorang tu lain..
There's alot of different between LOVE and FRIENDS..
Kau kena tahu..mmg Shah and Amir pernah jadi someone dalam idop aku..
Tapi kan bile Fik muncul mende ni smua jadi lain ??

Apa yg lainnnn !! Iskk Atieee.. wakeee up !!!
Apalahh dlm otak kau ni ? Ke Fik dh bg guna2 dkt kau ??
Istigfar byk2 Atie .. kau xlayak utk dia..dan dia xlayak utk kau..
Lelaki utk kau akan dtg sdirinya..maybe dlm kalangan kwn2 kau jgk
Jgn tlalu mcari... peace yaw :)

Ermmmmmmm..aku cubaa....

No comments: