01 October 2011

Entah apa , Kenapa ! Aku Rimas !

Arghhhhhhhhhhhhhhhh !!! Dari pagi tadi , aku rasa dupdapdupdap .. entah kenapa !! Ni dah tahap tak mampu menahannya lagi lalu terus ku mencari pentas untuk jari ku menari meluahkan rasa lagu dihati .

Entah kenapa ! Entah kenapa !
Bangun pagi hati terus berlagu jiwa ,
Entah sedih atau gembira ..
Tapi aku tahu , hati aku sering kali akan merasai apa kawanku rasakan ..
kalau tidak ada apa terjadi padaku , pasti pada dia ..
Tapi sidia seakan tidak merasa debaran seperti aku ..
Uihhhh ?? Arghhhh aku rimas bila jadi begini ..

Bila dengar lagu , senang saja fikiran aku melayang ..
Bila membaca , sukar untuk fahami .. kerana hati berlagu jiwa ,
Arghhh aku terus menaip agar ku rasa puas ,
Tapi seakan tidak .. aku tak tahu apa yang harus aku lakukan ..

Apa bakal terjadi ? Apa akan terjadi ?
Pada aku atau pada dia ?
Baik atau buruk ?
Sedih atau gembira ?
Semuanya ketentuan Illahi ..Atau mungkin ini rasa hati aku ..
Takut dan risau untuk melihat diri sendiri dalam skrin esok hari ?
Mungkin ....
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh rimas !! Aku Rimas !

1 Okt 2011 , 6:56pm

No comments: