08 October 2011

Kehilangan Hati ...

Wuut wuut ,

Tajuk yg bg aku ada 2 makna dalam 1 entri ini .. mgkin aku xsempat cerita tentang kehadiran rakan baru dlm idop aku..merangkap adik aku..menemani waktu duka aku di rumah..aku bosan dialah segalanya..kucen aku..tapi kini dia dah xde..2 minggu sje aku sempat mcurahkan kasih syg aku thadap dia..dia sgt manja..bile aku ltk je dia atas aku..sebelah aku..pasti dia akan tertidur terus..dan aku rindukan waktu2 aku bsama dia... dia faham aku.. dia tahu kalau aku sakit..aku sedih..dia ajak aku main..dia gigit2 jari aku..tanak aku rasa sedih..dia xkesah aku marah dia..yg penting aku xboleh sedih..dan kini dia biar aku sendirian..menangisi dgn pemergian dia..

Aku bkn ape..aku sedikit ralat..sehari sblum dia pergi..aku balik kelas lbt..bile sampai rumah..aku buat keje..aku xlayan dia..and dia xdbenarkan masuk umah pon..yerlah nk buat stage tu..tahula kucen..mn boleh tgk barang2 bsepah..japgi dia tlg "kemas"...bile my fwen dh balik..nk sambung buat keje typing lak..so mmg xsempat jumpe dia... nk gi kolej dia dh semacam..tmenung je... balik kolej dia dh pdiam sgt2..bwk pi klinik..masuk air..doktor ckp dia dh xbyk harapan...aku buat2 kuat..balik umah masuk bilik meraung...esk paginye dpt call dr doktor..tp x sempat pikap..ptg baru dpt call..haru biru rasa hati ni..nanges..tgk mainan dia nanges..tgk makanan dia yg ada stok lg 2minggu tu..nanges lg...

Dh xde sape nk teman aku exercise dlm umah ni...dh xde sape nk teman aku on9 FB dlm umah ni...dh xde sape nk buat aku marah sbb gigit aku...dh xde sape :((  RIP Mokcik .. maafkan akak ye syg..xjaga awk betul2..akak lalai..akak spttutnye dptkan injection tu dlu masa dpt awak awal2 dlu... :(

Okay..penat dh nanges psal dia.. aritu..tnampak something yg buat hati ni bkocak.. adakah mereka bdua saling mgumpat aku ? Hahahaa.. btul kata org..kadang2 org yg dkt dgn kita tu adalah musuh kita sbnarnye..yg jauhhh jauhhh dgn kita..itula sahabat...tp aku masih bfikiran waras..if there is something wrong between them..aku pon xde la nk heran sgt.. sbb mcm ada nampak ayat "dia dh melampau..." something mcmtu la..ehh lantaklah ! kesah pulak aku dgn korang ? korang nk berdrama blakang aku pon..lantaklaa..xkesah ! *padahal* ahahah

Oklaaa sy masih tacing..bye2

No comments: