07 March 2009

Bercinta ahgak2 laa..

Hahh ada orang tembus blog aku dh?Tahniah la..hahaha!!Aku nak mbebel la arini..wakakak..mgkin sbb aku jeles tgk org bchenta so bg aku smua org bchenta salah n xbetul..walhal klu aku bchenta aku wat gak kot..wkakakakak!!

Aku nk bcerita mgenai seorang gadis btudung yg tgal jauh dr umah aku tp slalu tserempak time makan mlm di ABC mamak.Aku nk citer psal dia pon sbb ni dah masuk kali ke3 aku nampak dia ngan boyefren dia.If nampak dia biasa2 je aku xkesah r..stakat peluk cium..lantak ko laa..bkn aku xpenah wat...tp sbb lg dasyat.Mcm dh x de meruah diri..kot ye pon dh gersang cari bilik laa bai.

Kisahnye..malam Valentine's ritu aku ngan gayboy aku dlm 5 org kot nak lepak kt ABC Mamak tu..kiteorg parking la kete..tibe2 kete sblah mcm tkejut ada kete parking kan..nampak semcm je..sbb seat drg dh djatuhkan kebwh..tp kiteorg tanak r pk bukan2..kiteorg teruskan pjlnan utk melepak..dlm 3 jam mbuang masa di ABC Mamak..nak balik la kan..u know wut?kete tu masih berada dstu...n tudung minah tu pon dh mcm pesawah je..I mean if td tudung dia sempurna je..but tis time tudung dia..je sekadar nk tutup rambut...main tarik cpt2 gitu la...laki tu pon dh mcm bpeluh..so ape yg krg pk??hahaa tp time tu aku n gayboy aku x pk laa ke arah tu lg..mgkin kete rosak..aircond xde ke ape ke...mlm kan mn ada bgkel bkk..so mgkin drg nk tido stu..lantak korang laaa..haha

Kisah kedua..di tempat yg sma..mereka masih dlm kete yg sma...beberapa mgu kemudian dh r time tu..tp kali ni aku ngan junior2 sek aku sje lepak ABC Mamak tu..sbb dh kempunan cheeseNaN..aku pandang serong je kt drg sbb aku taw ape akan tjadi..junior2 aku lak keep talking about drg..drg ckp slalu je kt stu..tempat tu dh mcm syurga drg..tp aku x pcaya sbb baru kali ke2 nampak kot...masa nk g kat kete balik..kejadian yg sme blaku...aku mula terpk ke arah kotor dh...

Dan semlm aku kuar ngan mama..skali lagiii aku nampak drg..kali ni aku btindak cerdik cket kot?Taw x?aku lepak dlm kete..aku soh mama yg g beli makanan..wkakakaka..mcm cacing kepanasan drg..usha panas je kat aku..haha lantak aku r...takan takasik aku tgk kot live blue movie?hahah..then aku sje bajet nk kasik chance kat dorang..aku kuar kete g 7ELEVEN..hahaha..tp mata aku tetap pandang drg..terus seat drg jatuh weh..aduiyaimakk aihhhhh gersang tahap mexico tul drg tu..siap x sedar dh aku kembali ke kereta..

Ahgak2 r nk bchenta..kome tu Islam..siap btudung jaga imej la cket..x phm la aku aihh..if korang nk bpeluk..cium(not comolot)tu aku xkesah r kot..kat BB Walk ramai kot mcm tu..tp korang over2 laa..dh r dlm kete..org dok lalu lalang..budak tusyen ramai lak tu time tu...x ke rosak drg tgk korang?Then korang bkn org ctu lak tu..wat tempat sdirik laa bai...nak rosakkan imej area kiteorg apekes...

Aku citer bkn sbb nk tjuk aku perfect ke ape..tp nk meluahkan rasa xpuas hati..nk wat hal..pk2 dlu la bai..tempat org..then ramai org...jgn laa gersang x btempat..aiyooo...!!

Sbb if korang btempat xper r gak..lantak r..tu dosa korang sdirik2 la..tp bile korang wat tempat umum gtu..ko tambah lak dosa org yg tpandang tp xleh wat ape2 tu..sbb byk bdk2 je lalu ctu..drg nk btindak pon xtaw...

Oklah tu je kot celoteh aku stakat ni...ngeeeee!!

Well pesanan aku AFDAL KALAU BERKAHWIN DULU BARU GERSANG sebab perempuan tiada nilainya bila tiada dara sebelum berkahwin.Lelaki bijak oke..mat rempit pon pandai carik Ustazah nak kawen..btul oke...aku ada kenal mat rempit ni..mmg sah2 la teruna dia dh xde sbelum kawen kan..asyik menang pompan je..steady awek pon ada...tp xlak dia kawen awek tu..dia carik ustazah kawen.Lepas kawen alhamdulillah dia baik je now anak dh 5..smua budak tahfiz.So perempuan2 fikirlah dlu k sblum melayan ayat2 lelaki.Ni pon aku tuju kat diri aku gak.Tp if rasa diri tu still laku wlaupun dara dh xde..go ahead..aku pun xleh halang.

No comments: