25 March 2009

Cop!!!Nak Melazer sat..

Lazer tajaan : Ko ingat blog ko top nak ada taja2 ni?




Ape aku nak carut ni sebenarnya?Oh psal 5 insan dlm hidup aku..hari ni aku kena sembur dgn 5 insan ni...hanya semata2 1 insan ni.Aku tpaksa sabar dan kawal prasaan aku dari citer sbnar knp aku masih kuat di pihak 1 insan ni?Walhal dorang ada 5..aku btindak spt..biar 5 insan tu xde tp aku still ada 1 insan ni.

Sgt tak berbaloi if aku ilang 5 insan ni utk 1 insan ni.Tapi aku ada hak aku utk aku pertahankan 1 insan ni. Kerana 1 insan ni aku kenal lebih lama dari 5 insan ni. 1 insan ni aku kenal sejak aku Form 1. Tapi 5 insan ni aku kenal waktu aku akhir Form 4.

1 insan ni aku tahu ramai benci dia ramai menyampah kat dia. Tapi aku xreti nak benci 1 insan ni.Sebab tlalu byk 1 insan ni wat utk aku.Kenal lama tapi xpenah jumpe. Aku tahu 1 insan ni akan lupakan aku satu masa nanti.Tapi aku cuba balas jasa 1 insan ni thadap aku selama ni.

Mungkin ade org dpt detect sape 1 insan ni.Tapi klu x dpt detect sape..jgn tanye laa..sbb biarlah ia menjadi satu rahsia aku.

Err mana lazer nyaa??Jap arr...

Aku juz nk ckp..klu ko ckp dia poyo.Sejuta kali ko lebih poyo.Klu ko ckp dia gedik..sedarlah sikit ko pon same je gediknya.Ko cakap dia byk ckp..ko pon sme je..kecoh je kan nk bcerita psal org?Wakakaka..ko cakap dia tak layak disitu..abes ko dok mcanang org sana sini..nampak sgt ko pon sama je ngan dia..sbb tu ko masih mcanang org sana sini kan?Ape lagi??ERMM SEBELUM CAKAP TU FIKIR N CERMIN DIRI DULU!!!!

To HIM : Esok oke?Sorry tpaksa gak create in Malay.Heeeeeeee....

No comments: