28 March 2009

Happy Birthday To My Sis



Siapa yang tak kenal dengan INTAN SURAYA? Nama yang agak besar dalam industri ini terutama di TV3. Aku tidak mengatakan aku terlalu rapat dengan dia,tapi kebaikkan dan keramahan dia pada aku membuat aku terasa aku sentiasa dekat dengan aku.Bermula dengan Facebook saja.Suatu hari aku terluka dengan seseorang,lalu aku membuat Notes melalui Facebook.Insan pertama yang komen ialah INTAN SURAYA dan tiada seorang pun yang aku tagged dalam Notes tu yang komen Notes tu hingga kini.



Wahh panjang pulak mukadimah.Well to Kak Intan if u read dis..Happy Birthday Kak Intan.May Allah bless u..moga panjang umo..dan semua yg baik2 utk mu Kak..love u..muahh!!Akak mmg baik..Akak mmg sporting..Akak byk memeriahkan hari2 Atie dgn status Facebook akak yg kadang2 lawak tu..hehe!!Hope to see u one day nnt..hampir ke semua personaliti TV3 Atie penah jumpe..but akak Atie belum kesampaian lagi.

Last But Not Least..ampun curik gambar akak ni..hehe nampak CUN sgt..hehe!!Love u Sis..Thanx for visit my blog..haha mcm confirm je akak dtg kan.. =)

No comments: