15 March 2009

Yeahh Lappy Baru =)

Heeee Mama beli Lappy baru utk aku
waaaahhh best gilerr okehhh
Tak pernah dpt Lappy yg dkhaskan utk aku
Now I got it
hik2...
Actually Lappy ni bkn utk aku meng'on9 kan diri
tapi utk assignment aku yg mendtg
Aku tetap akan on9 nnt
tp tak kerap laa kot
if nak on9 aku kena g cyber cafe kot
tp ada wi-fi wat pe g cyber cafe?
mengong je aku ni
wakakakakakaka...
well hostel aku..ada kolam renang..
tayah aku g sunway dah...
wakkakakakaaaa!!!

aku excited gilerrrr nk bjaya..
utk first sem aku kena dpt pointer skurang2nye 2.0
baru aku leh gne loan Mara..
sbb nk apply skang x dpt kot
Math gagal kan..
so sgt talayak..
hehehehe En.Ahmad ckp..
ni smua mmg jalan idop aku
Pjlnan yg dari azali dh di atur
tanpa aku sedar..
smua org pon sme je...
so aku terima dgn hati tbuka
MATH AKU GAGAL...
SPM TAK CEMERLANG...
aiman takesah...atie lagi takesah...
wakakakakakaa!!!

No comments: